Over ons

Confidi bestaat uit een team van enthousiaste en deskundige medewerkers. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Aan een plezierige werksfeer en prettige omgang met onze cliënten hechten we veel waarde. Met onze uitgebreide ervaring binnen het MKB kunnen we jou op een breed terrein van dienst zijn.

Wil je meer weten over onze dienstverlening en onze klanten of nader kennismaken met ons administratiekantoor? We vertellen jou graag meer onze diensten, klanten en team.

Betrouwbaar

Betrokken

Professioneel

Team

Carina Huisman-Roest

Carina Huisman-Roest

Carina staat aan de basis van het kantoor. In 1997 startte ze Huisman Accountancy, de oorspronkelijke voorloper van Confidi. Carina heeft een creatieve denkwijze en een sterke focus op de toekomst. In het hier en nu is ze weleens wat verstrooid. Als je echter haar aandacht hebt, dan heb je die voor 100%. Resultaat is meer dan cijfers; Carina wordt er vooral gelukkig van als ze jou gelukkig kan maken.

Opgeleid als registeraccountant en als mediator en met meer dan twintig jaar ervaring is Carina voor jou als ondernemer of bestuurder op veel terreinen een deskundige sparringpartner. Vooral in een adviserende rol voelt zij zich in haar element.

Mark den Uil

Mark den Uil

Mark: kort maar krachtig. Mark heeft meer met cijfers dan met letters. Sinds zijn been amputatie maakt hij in zijn vrije tijd graag een flinke toer met zijn handbike.

Mark geniet ervan mensen te helpen. Met zijn oprechte belangstelling en meeleven weet hij anderen aan te sporen. Een HBO SPD-diploma en ruime ervaring in het ondersteunen en adviseren van ondernemers maken Mark geschikt om ook jou op een deskundige en betrouwbare wijze te ondersteunen bij al jouw administratieve en fiscale vraagstukken.

Gert Huisman

Gert Huisman

Trefwoorden voor Gert zijn: behulpzaam, systematisch en sportief. Gert heeft op alle terreinen een scherp oog voor dingen die efficiënter of overzichtelijker kunnen. Actief bezig zijn geeft Gert plezier en voldoening, niet alleen tijdens werkuren, maar ook (daar)buiten.

Met een afgeronde HBO SPD-opleiding, een afgeronde studie tot RB-belastingadviseur en veel jaren ervaring is Gert een deskundige en betrouwbare partner om jou als ondernemer te helpen je resultaten te bereiken.

Christa

Christa

Accuraat, gedreven en gezellig. Met die eigenschappen vormt Christa al ruim 10 jaar een sterke aanvulling van ons team. Christa heeft een HBO SPD-diploma op zak en kan jou als ervaren relatiebeheerder op tal van gebieden ondersteunen. Ze staat op maandag, donderdag en vrijdag altijd voor ons en voor jou klaar.

Gerbert

Gerbert

Opgegroeid in een bloemenkwekerij leerde Gerbert al jong van aanpakken.

Gerbert is in 2016 ons team komen versterken. In een snel tempo rondde hij de deeltijdopleiding HBO Accountancy af en inmiddels staat hij je als relatiebeheerder zelfstandig met raad en daad terzijde.

Daniel

Daniel

Daniël staat bekend om zijn korte lijntjes en hands-on mentaliteit. Met een gedegen achtergrond in de accountancy en jarenlange ervaring als financial controller bij een back-office partij in de uitzendbranche, heeft hij uitgebreide kennis van financiële processen en bedrijfsvoering. Dankzij zijn afgeronde HBO SPD-opleiding is Daniël niet alleen vakkundig, maar ook een betrokken partner die ondernemers ondersteunt bij het maken van strategische en financieel verantwoorde keuzes. Of het nu gaat om financieel advies of het verbeteren van de bedrijfsvoering, Daniël biedt praktische oplossingen die kunnen bijdragen aan het succes van jouw onderneming.

Dirk

Dirk

Met een scherp oog voor detail zorgt Dirk ervoor dat alle administratieve processen goed verzorgd zijn. Dirk werkt met zorg en precisie, en denkt graag actief mee met de klant. Met zijn afgeronde MBA-opleiding en jarenlange ervaring kan Dirk de juiste ondersteuning bieden. Of het nu gaat om complexe vraagstukken of het dagelijks werk, Dirk staat altijd klaar om te helpen met een glimlach.

Plezier in het werk is voor Dirk dan ook van groot belang.
Buiten het werk houdt Dirk van sporten. Padel, (zaal)voetbal en hardlopen zijn favoriet. Vakanties en leuke dingen doen met het gezin staan ook hoog in het vaandel.

Marja

Marja

Marja is een enthousiaste zij-instromer binnen ons kantoor. Dankzij haar eerdere ervaring in administratieve functies heeft ze een scherp oog voor detail en is ze altijd accuraat in haar werk. Marja is leergierig en werkt hard aan haar groei in de financiële dienstverlening, waarbij ze voortdurend haar kennis en vaardigheden uitbreidt.
Als moeder van drie kinderen heeft ze geleerd hoe belangrijk het is om alles netjes en georganiseerd te houden. Haar ervaring in de administratie en haar vermogen om het gezinsleven efficiënt te managen, maken haar uitermate geschikt voor een gestructureerde werkomgeving.

Daarnaast is Marja een gezelligheidsmens die waarde hecht aan het creëren van een goede sfeer binnen het team. Deze balans tussen professionaliteit en een warme persoonlijkheid maakt haar een waardevolle aanvulling op ons team.